onsdag 8 augusti 2012

Facebook replaced the Blog

- Jag har ett problem
- Vilket problem då
- Jo, jag tycker att jag är mycket roligare än vad andra verkar tycka. Det stör mig.
Varför stör det mig, undrar jag?
- För att det är frustrerande när folk är idioter. Och så vill du faktiskt att andra ska gilla dig, kanske lite mer än vad du erkänner sådär överlag. Om det är någon som helst tröst så har jag alltid förstått din humor.
- Är det för att jag vill att andra ska tycka att jag är kul? Vad fan spelar det för roll? Eller är det för att det får mig att tvivla på hur kul jag är?
- Det blir en liten repa i en annars rätt självsäker fasad antar jag.
- Jag tror att jag blandar ihop det där med att folk ska gilla mig, med att jag känner mig ensam om jag tror att de inte gillar mig.Jag tror att du har rätt. 


Jag skrattar åt mig själv
Även när jag är ensam

Inga kommentarer: