fredag 3 augusti 2007

Så var man en svenne

Jag skrattade
faktiskt åt de här.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gjorde inte det, jag försökte tappert iaf.

Anna sa...

Det gjorde inte ens jag. Jag är körd.

Anonym sa...

Nej nej...

:)

Inte så körd.

Ja hehe. det var faktist lite skoj ändå tycker jag.

Gör det mig då också tekniskt körd.

Anna sa...

Jag tyckte inte ens det var kul. Jag skrattade ändå. Sen skämdes jag. Då var jag tvungen att skriva ner det. Så att jag kan dissa mig själv i lugn och ro. Det finns värre saker. Det vet jag.

Anonym sa...

som den här?
utsatt

Anna sa...

Ja, den är galen. De är galna.

Anonym sa...

Tack farbror Gud i faderian landet, att jag hamnade i rätt land den här gången!

Anna sa...

Igen: Så tråkigt om alla är anonyma på samma sätt, eller hur? Då vet jag inte om det är samma person som kommenterar eller om det är olika hela tiden. En del är ju knäppare än andra. En del är knäååa ibland, men man kan ha visst överseende om man vet att någon en gång sagt något vettigt.
Nä. Nu ska jag käka svamp.

Anonym sa...

se upp för de giftiga svamparna bara.