fredag 3 augusti 2007

Ett förtydligande

Såna här mackor hatar Jennifer.


12 kommentarer:

Anonym sa...

Med god fantasi kan den vänstra mackan ha kaviar med siffran sex på sig, då skulle jag ta mackan med intrycket av att kaviarpåläggaren 1:Tycker att jag är sexig 2:Vill ha sex med mig 3: inget av föregående stämmer vilket jag bemöter vänligt men bestämt att kaviaren ska ligga som en fin orm från sida till sida och täcka HELA mackan, annars får det va. Mackan till höger vill jag överhuvudtaget inte kommentera då den får mig att tappa kaviarmacka suget på direkten.
Kalla det I-lands problem men jag bor veterligen i ett I-land och i ett land där man har rätt till att svara JA eller NEJ till en macka.

Anna sa...

Jag åt dem och de var goda.

Anonym sa...

Va glad jag är för din skull.

Anna sa...

Det ska du vara. Jag har gjort dem alldeles själv. Annars brukar jag bre ut kaviaren med en liten kaviarkniv, men den låg i disken. Tyvärr. Och då tänkte jag på dig.

Anna sa...

"Det här är en typisk NEJ-macka i Jennifers värld" tänkte jag.

Anonym sa...

smulorna, smulorna...

Anonym sa...

satan va inlägg du hinner me då :O
nåväl...dom mackorna e amatörmässigt ihop-snickrade...ingen finess alls...ser ju nästa ut som nån klämt två enorma finnar på första bästa ställe...nää...lite klass doris

Anna sa...

Fuck you

Anna sa...

Jag borde hängt på smulatvå.

Anonym sa...

jaaa...så ja...lite ilska så kommer nog din konstnärliga sida fram en skvätt bättre :P

Anonym sa...

ser gärna att du klämmer ut skiten med lite klass i fortsättningen

Anna sa...

Jag är berömd för mina mackhav. Ni ska nog få se på mackor.