tisdag 1 december 2009

Capsicum

-Får jag fråga en sak?
-Ja?
-Är du singel?
-Eh. Ja. Jag är singel. Är du?
-Ja... Men skulle du då kunna tänka dig att träffas nån gång?
-Oj. Det här har jag aldrig varit med om förut.
-Ja men jag har sett dig. Du brukar vara här. Och jag tycker du är jävligt attraktiv och verkar trevlig. Du är alltid glad liksom.
-Ja. Eh. Jag vet inte. Jag ska tänka lite på det och komma tillbaka. Är det ok?
-Ja. Men absolut.
-Ok. Men tack! Jag blev lite tagen på sängen som det heter.
-Varsågod.

Han går ut i köket och kommer in igen.

-Förresten. Nemo heter jag.
-Jaha. Ja. Doris heter jag.
-Vi har säkert hälsat förut men ändå.
-Ja... säkert... Men... ah...öh... amffflllh (mumlar något obegripligt och hoppas att han ska gå ut i köket igen)
-Va?
-Ja men just det.

Inga kommentarer: