måndag 9 november 2009

Facebook-etikett

Vad tycker ni om det här?
H har alltså stått listad som "i ett förhållande med en annan tjej" under hela den tiden vi dejtat.
Jag gjorde slut nu med förklaringen att vi inte kommer att hinna göra slut ordentligt senare eftersom jag ska flytta till Australien. Han tyckte då att det var lika bra att han flyttade med. Så hela "göra-slut"-snacket blev betydligt mer långdraget än jag trodde att det skulle bli. Jag trodde att han skulle bli glad över att jag tog tag i det och sa allt det som vi båda tänker men som han inte vågar ta upp. Det sa jag till honom och han höll med... Sen funderade han på om vi inte skulle skaffa barn. Jag sa att han var galen och att han nog skulle må bättre imorgon. Han kramade mig och sa att jag är så klok och så vuxen och har sånt tålamod med honom. Jag sa ja.

Igår kväll ringde han mig två gånger. Han har nu bestämt sig för att ringa mig hela tiden, eftersom han fått dåligt samvete över att han inte ringt så mycket. Men nu har vi ju gjort slut!

Cut n paste från Facebook:

SENASTE HÄNDELSERNA
H gick från "har ett förhållande" till "singel".

Jag tryckte på gilla.

Inga kommentarer: