söndag 18 oktober 2009

Grabbsnack

Jag har varit lite irriterad på att han inte hört av sig. Jag tror att han inbillar sig att han kommer att såra mig. Men jag är övertygad om att vi vill samma sak så det enda som händer när han inte hör av sig är att jag blir irriterad. Hrmpf.

Jag minns nu en del från igår. Sanny, den glada gotlänningen, kom förbi. Sen lackade han ur när han inte fick nog med uppmärskamhet, så han drog. Lack. Han frågade om han fick sova hos mig och jag sa nej verkligen inte. Han är ju en vuxen man så jag tycker han borde klara sig själv. Men han var nog sotis. Hejdå med honom.
Tomas var i gasen. Hans händer var på min kropp ibland och då passade jag på att fråga honom om han inte är gift? Han sa att det var lite knakigt. Jo jo sa jag.
Bosse spelade flyktsoda och jag kommer för alltid att älska honom för det. Jag fick just ett sms från honom men jag är rätt säker på att jag inte gav ut mitt nummer. Jag fick en t-shirt och en låt och var nöjd så. Men nu blev jag lite smickrad av att få ett sms. Han vill ta en öl nån dag men jag tänker nog inte svara. När grabbarna hör att jag ska flytta utomlands så lägger de i högsta växeln. Då är det bara att köra och slippa oroa sig för att det ska bli för seriöst. Jag har nog räknat ut det nu.

Inga kommentarer: