söndag 14 juni 2009

Var kom han ifrån och hur länge tänker han stanna?

Så här härmar folk fylle-mig:

"Gud vad roligt! Vad härligt att alla är här! Jag är så glad!"

Och de där kärleksfulla sms:en jag får för mig att skicka när jag kommer hem efter en helkväll ute bland vänner? De binder liksom samman min kväll: Jag kommer hem i ett lyckorus och blir lite ensam. Fattar de verkligen att jag menar allvar? Vet de att jag älskar dem? Jag skickar ett extra godnatt-sms för säkerhets skull.

Jag blir kär i de kvällarna. Kärleken bara bubblar upp i mig och ut genom kramar och ord.
Igår blev jag kär i en grabb som bara log. Jag älskade det och allt han sa. Det var ett av de intressantaste nya ansikten jag stött på på länge.

Hoppas det kryllar av dem och att han var den första i raden.
Jag behöver mer och jag ville stanna längre.

Inga kommentarer: