tisdag 30 juni 2009

Jag skiter i allt och skakar på rumpan.

-Enligt en undersökning i Aftonbladet så föredrar kvinnor män med halvlångt hår och tredagars-stubb. Endast sex procent föredrar män med dreadlocks... Om jag har dreadlocks, mustasch och rakade armhålor och bröst så blir jag ett unikum.

-Föredrar du tjejer med stora bröst och liten rumpa eller tjejer med små bröst och stor rumpa?
-Det sistnämnda. Så klart.
-Är det så klart? Jag trodde majoriteten tyckte tvärtom?
-Då tror jag att majoriteten är homosexuella.

2 kommentarer:

dr. No sa...

En textexplosion - verkar som livet framskrider med mindre misär än eljest. Man blir glad!

Själv gillar jag tjejer med smala höfter, platta bröst, breda axlar, buskiga ögonbryn, mörk röst, grova drag, stora muskler, skägg, rödrutig skjorta, blå hängslebyxor, pälsmössa, rejäla kängor och en stor jävla yxa.

Men det är ju bara jag.

doris sa...

jag har en yxa.