torsdag 9 augusti 2007

Råkade slå på tv:n

Det började med Alex sen tappade jag det.

9 kommentarer:

Alex sa...

HAHA :D Lysande Doris!

Alex sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alex sa...

Ja, jag dubbelpostade. Jag är en idiot.

Anna sa...

Tack du.

Anna sa...

Trippelpostade gjorde du, men jag visst einte att man kunde ta bort sina egna kommentarer. Det är ju underbart. Jag råkar ju mordhota folk lite titt som tätt, men det brukar alltid lugna ner sig senare och då får jag lite dåligt samvete...

Men vad fan. Du är ju en idiot, det sa du ju själv.

Anna sa...

Pierre: Jag är ledsen, men alla andra var upptagna.

Pierre sa...

Doris, det var underbart! jag är hedrad att du känner mig så väl. :) Fast alex var coolast.

Pierre sa...

Doris, det var underbart! jag är hedrad att du känner mig så väl. :) Fast alex var coolast.

Pierre sa...

Doris, det är ju underbart! jag är hedrad att du känner mig så väl. :) Fast alex var coolast.