onsdag 18 juli 2007

Hata allsång och alla dess vänner (och den där jävla bruden som sjunger för högt. Hata henne också)

Jag sjunger bättre och är snyggare.
Dessutom har jag större bröst.



Jag kan också spela trummor bättre än miffet på scenen.


Inte för att det är en tävling men jag är helt enkelt bäst.





Här har du Lasse: (glöm inte na na na na-andet!)



Ja det var en kväll i juni
då när sommarn är som bäst
Hon dansade för morfar
som hon gillar allra mest

Hennes morfar satt och nynnade
på en sommarmelodi
Plötsligt spratte det till i gubben
han blev ung och han blev fri

refräng:
Han tog av sin kavaj
sparka av sig båda skorna
Å så spottade han ut snusen
sa: min sköna får jag lov?

Hon var vacker han var stolt
rak i ryggen, som en fura
Det var sommar, det var glädje
och dom dansade och sjöng

na na na na na na na na na na

Så mindes han och sa:

Ja du skulle sett din mormor
hon var lika grann som du
När hon dansade i gräset
likadant som du gör nu

Hennes hår var blekt av solen
hennes mun av smultronrött
Hon var ljuv, liksom en lilja
hennes kärlek som glöd

refräng

Hon var vacker jag var stolt
rak i ryggen, som en fura
Det var sommar, det var glädje
och vi dansade och sjöng

na na na na na na na na na na

3 kommentarer:

Anonym sa...

men va fan, Doris, du får inte häckla missbrukare sådär. killen är ju narkoman!

här är en snubbe som har koll på trummor:
http://www.youtube.com/watch?v=h59eZzvJu4k

Anonym sa...

TACK Precis vad jag behövde!!!! Kram!

Anna sa...

Passar mig utmärkt. Hata alla narkomaner också. Speciellt de som vill ligga med mig.
-Nej tack. Jag är för fin för dig. ska jag säga. Nästa gång.