torsdag 5 juli 2007

Ett förtydligande

Det här inlägget är tillägnat kommentarsfunktionen.

En av er som regelbundet kommenterar mina inlägg gör ständigt detta med en förfrågan om förtydligande av inlägget du just läst. Tex: "Vad menar du?", "Är det sant?", "Visste du att de orden du just skrev betyder si och så?" och sen, den mest onödiga av alla kommentarer: "??????"

De kommentarerna brukar jag skita i att svara på, eftersom svaret finns i inlägget du kommenterar. Skitenkelt i mina ögon.
--------------------------------------------------------------------------------
Som jag ser det så finns det två möjligheter här:

1. Efter varje inlägg lägger jag i framtiden alltid till en utförlig beskrivning över hela inlägget med förklaringar av alla svåra ord och referenser till allt jag tar upp.

2. Du skiter i att läsa sånt du inte förstår och simmar istället vidare till bloggar med bilder på drömmande fåglar och felstavningar som får dig att känna dig som hemma.
--------------------------------------------------------------------------------
Nedan följer så det här inlägget i klarspråk:

EFTERSOM JAG ÄR FÖR SMART FÖR DIG OCH DET ENDA DU VERKAR FÅ UT AV ATT LÄSA DET JAG SKRIVER ÄR ATT BITCHA SÅ FÖRESLÅR JAG HÖGAKTNINGSFULLT ATT DU DRAR ÅT HELVETE OCH LÅTER MIG VARA IFRED.

KAN DU INTE SIMMA SÅ PLASKA I DIN EGEN TAKT BORT FRÅN MIN BLOGG.
--------------------------------------------------------------------------------
Jag tar tacksamt emot kommentarer på det här inlägget.

4 kommentarer:

Anonym sa...

och?..............................=)

Anonym sa...

läs inlägget och titta på kommentaren. jag finner ett nöje i att låta kommentaren stå kvar.

Anonym sa...

Det är din blogg, din text och du skriver det du vill.

Anonym sa...

Om Doris eller DorisSajten änns var så hälften så smart och cool som Godis och dennes sajt, så skulle jag nog tycka om den här sajten med
och till och med tycka att det var värt att fortsätta kommentera.
;^)

Gillar godis framför allt annat.
En förebild för andra att följa?


men man får en udda obehaglig känsla av att det är en och samma person bakom bägge...hoppas för guds skull att man har fel ;-)