lördag 7 juli 2007

Angående hur viktigt det är med dofter

Hej. Jag är en spårhund.



Dofter är otroligt viktigt för mig.
Jag älskar när det doftar gott.
Jag älskar att duscha i en massa härliga dofter.
Jag älskar när mitt hår doftar nytvättat.
Jag älskar när jag doftar gott.
Ananas, mandarin, grapefruit, ingefära, lavendel, salt, vanilj, eukalyptys, mandel, kokos...

--------------------------------------------------------------------------------

Om du vill dofta lika gott som jag så kommer här receptet:


Hår

Redken So Blonde Schampo

Redken So Blond Balsam

Redken So Blond Pure Pearl



Kropp

Original Source Almond and Coconut Shower

Origins Calm your Senses

Soap and Glory The Scrub of your Life

Benifits Bum Deal

Soap and Glory Foam Call

Origins Ginger with a Twist Body Cooler

Clarins Body Treatment Oil

Shiseido Body Creator

Lolita Lempicka Au Masculin Deo

Lolita Lempicka Body Oil


Tänder


Blend-A-Med Exotic energy

Oral B Tandtråd med mintsmak


Ansikte


Lancôme Mousse Clarté

Clarins Eye Revive Beauty Flash

Kanebo Lotion II

Kanebo Emultion II

Origins A Perfekt World

Origins Night-a-Mins



Strö över lite kokosflingor och lägg dig i ett sockerlag.

In i ugnen och så är du färdig i ett nafs.



Hoppas det smakar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag.........